O nás

O nás

Kdo jsme

Spolehlivý obchodní partner. Firemní slogan You can be sure je vyjádřením podstaty našeho vztahu k zákazníkům. Tradice výroby textilních lan sahá v Bolaticích až do roku 1949. Značka LANEX se přitom úspěšně rozvíjí od počátku 90. let 20. století.

Základní podnikatelskou strategií od začátku 90. let je proexportní orientace, budování firmy evropského formátu založené na specializaci, vývoji, aplikací nových technologií, kvalitě a flexibilitě. LANEX působí celosvětově svými dodávkami do více než 50-ti zemí, přičemž dominantní podíl mají trhy EU a Ruska. Podíl exportu tvoří 85% z obratu.

Na začátku 21. století jsme dynamicky rozvíjející se firmou, která nechce žít jen z historie, ale jsme připraveni spoluvytvářet budoucnost v oborech našeho byznysu.

Co děláme a proč to děláme

Přinášíme technologicky vyspělé produkty z různých oborů technického textilu. Od velkoobjemových vaků po flexitanky, od vysokopevných polypropylenových vláken po vlákna pro umělé trávníky, od lodních lan po lana horolezecká či záchranná. V každém sortimentu se orientujeme na specializaci, výklenkové trhy, rychlé dodávky na míru a na čas.

Firma LANEX a.s. od roku 2007 byla zařazena do dotačního programu „Využití nanotechnologií pro povrchovou úpravu lan“, který oficiálně skončil v květnu roku 2010. Výsledek, kterého jsme díky tohoto projektu dosáhli, je nová impregnace na bázi nanotechnologií. Tento projekt byl realizován za finanční podpory z prostředků státního rozpočtu prostřednictvím Ministerstva průmyslu a obchodu.

Dbáme na to, abychom maximálně kvalitně, rychle a přesně řešili požadavky a potřeby našich zákazníků, abychom při této činnosti vytvářeli dostatečné zdroje pro další rozvoj společnosti a naplňování zadání jejich akcionářů, to vše v souladu s rozvojem kvality zaměstnanců a ochranou životního prostředí.

Jaké je naše poslání

Dlouhodobě flexibilně uspokojovat potřeby zákazníků produkty z oborů technického textilu s orientací na celosvětový trh a především ty segmenty, které vyžadují specializovaná řešení.

Individuálním přístupem k zákazníkovi, stálou péčí o jakost, vývoj produktů a zvyšování jejich užitné hodnoty budovat a upevňovat dlouhodobé partnerské vztahy se zákazníky. Dále přitom posilovat image seriozní, respektované a úspěšné firmy, budující své jméno na světovém trhu.